Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

Άλλος έχει το όνομα και άλλος την...γκαντεμιά!

Α
πό την Τετάρτη η Θεσσαλονίκη υποφέρει από έλλειψη νερού, εξαιτίας βλάβης κεντρικού αγωγού της ΔΕΥΑΘ. Την Πέμπτη ανακοινώθηκε η εξοντωτική ποινή στον ΠΑΟΚ, με αποτέλεσμα
να αποτραπεί η κοινή πορεία των διαδηλωτών με τους οπαδούς του ΠΑΟΚ στο ξενοδοχείο που μίλησε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας το απόγευμα της Τετάρτης. Μήπως τελικά η...γκαντεμιά μεταφέρθηκε και άλλος έχει το όνομα, βλέπε Κυριάκος και άλλος την χάρη, βλέπε Αλέξης; Πάντως η ευχή του πρωθυπουργού να πάρει ο ΠΑΟΚ το πρωτάθλημα παραπέμπεται στο μέλλον, όπως και αντίστοιχα να κατακτήσει την κούπα η ομάδα του, ο Παναθηναϊκός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...