Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Η εξαιρετική πολιτική επισήμανση του Σταύρου Χωνού!

"Είναι καλό οι Σύλλογοι και δη οι νεοσύστατοι να κρατούν πολιτική ουδετερότητα, τόσο στην κεντρική όσο και στην τοπική πολιτική σκηνή…
λέω τώρα εγώ..." Μια εξαιρετική πολιτική επισήμανση του αγαπητού Σταύρου Χωνού στο προφίλ του στο φατσοβιβλίο. Προσωπικά με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Ο.Τ.Α.Ν μάλιστα τα ξαναζήσει πριν από λίγα χρόνια!
Υ.Γ Η φωτογραφία είναι από το προφίλ του Σταύρου, ο οποίος προφανώς και υιοθετεί την στάση του μοναχικού καουμπόι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...