Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

Έρχεται ηλεκτροκίνητη, σιδηροδρομική, σύνδεση με...συμβασιλεύουσα για την Ημαθία!

"'Εως τον Νοέμβριο ολοκληρώνονται οι μελέτες για την ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη-
Βέροια-Έδεσσα, προκειμένου να προκηρυχθεί το έργο μέσα στο 2019. Το 2021 θα γίνει η σιδηροδρομική διάβαση στη Βέροια." Να λοιπόν και ένα θετικό μήνυμα και μάλιστα...οικολογικό, για την Ημαθία, αφού θα συνδεθούμε σιδηροδρομικά και μάλιστα ηλεκτροκίνητα με την Θεσσαλονίκη. Υπομονή λοιπόν λίγα χρονάκια ακόμη και θα είμαστε πρόαστιο της συμβασιλεύουσας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...