Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

To συλλαλητήριο για την Μακεδονία μας στην Αθήνα, το Μοναστήρι του Προδρόμου και οι...."συνήθεις ύποπτοι"

Και δεύτερο λεωφορείο συμπληρώνει η αδελφότητα της Ιεράς Μονής Προδρόμου Νάουσας για το συλλαλητήριο της Αθήνας, την ερχόμενη Κυριακή. Πριν από λίγο επικοινωνήσαμε με την Γερόντισσα Μεθοδία, η οποία μας είπε ότι οι περισσότεροι οι οποίοι δήλωσαν συμμετοχή προέρχονται από την
περιοχή της Βέροιας (μόλις 15 από τη Νάουσα). Φυσικά η μίσθωση του λεωφορείου δεν γίνεται από το Μοναστηράκι του Προδρόμου, που από τόπος γλεντιών και άλλων..τινών, έγινε ο επί γης παράδεισος της Νάουσας μετά την εγκατάσταση της αδελφότητας το 1994, αλλά από τον οβολό των συμμετεχόντων. Οι γνωστοί "συνήθεις ύποπτοι" που φαρισαϊκά υβρίζουν, κατ΄επάγγελμα, τον μοναχισμό, την ορθοδοξία και την πατρίδα μας, να ξέρουν απλά και μόνο ότι έχουν την προσευχή της γερόντισσας Μεθοδίας και της συνοδείας της. Το λεωφορείο θα αναχωρήσει στις 4.30 το πρωί της Κυριακής 4ης Φεβρουαρίου, ενώ θα έχει προηγηθεί το βράδυ του Σαββάτου αγρυπνία. Υ.Γ 500.000 οι Μακεδόνες στην Θεσσαλονίκη, με το συλλαλητήριο των Αθηνών να προβλέπεται ακόμη μεγαλύτερο. Όσο και αν ζορίζονται αυτοί που βλέπουν καμιά κατοσταριά νοματαίους στις συγκεντρώσεις τους και χαίρονται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...