Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

Να δούμε πότε θα πιεί το κρασί!

Στον φετινό εορτασμό του ολοκαυτώματος της Νάουσας παραβρέθηκε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης, στον οποίο ο πρόεδρος της "τοπικής" του κόμματος, Σταύρος Ζάχος, δώρισε ένα ξινόμαυρο τοπικό κρασί του 2006, σε συλλεκτική συσκευασία, με την ευχή-προτροπή, να το ανοίξει
στου..."Μαξίμου"! Για να δούμε λοιπόν αν το 2018 αποδειχθεί η...τυχερή χρονιά του Κυριάκου ή θα συνεχίσει να λάμπει το αστέρι του Αλέξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...