Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Φεγγάρι μου χλωμό!

Στα...υπερμέσα του Φθινοπώρου το βάδισμα του χρόνου, με την διάθεση να μελαγχολεί προφανώς εξαιτίας της μεγάλης νύχτας, που θα κορυφωθεί στις 21 Δεκεμβρίου. Η φωτογραφία μας την
βραδιά της έλευσης της Ολυμπιακής Φλόγας στη Νάουσα, με το χλωμό φεγγάρι να αντιστέκεται στην θλίψη του επικείμενου χειμώνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...