Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Σκουπίδια στη Βάρναλη της Νάουσας


"Δυστυχώς ήταν λάθος που μπήκε δεύτερος κάδος απορριμμάτων στην Βάρναλη κοντά στον κάδο ανακύκλωσης πιο κάτω.Υπάρχει θέμα Δημόσιας Υγείας πέραν του ηθικού θέματος που
δεν μπορούν γέροντες όπως ο πεθερός μου να βγει στο μπαλκόνι του να πάρει λίγο αέρα".Αυτό μας αναφέρει ο αναγνώστης μας κ. Γ.Β. ζητώντας την παρέμβαση της δημοτικής αρχής. Την αναμένουμε και εμείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...