Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

Με...γερανό απομακρύνθηκαν 7 οχήματα στη Νάουσα για να συνεχιστούν οι εργασίες ασφαλτόστρωσης στη Ζαφειράκη!

Με...γερανό απομακρύνθηκαν 7 οχήματα, το πρωί της Δευτέρας 2 Οκτωβρίου στη Νάουσα, τα οποία είχαν σταθμεύσει, παρά τις συνεχείς απαγορευτικές πινακίδες, σε
τμήμα της οδού Ζαφειράκη, όπου πραγματοποιούνται εργασίες αντικατάστασης του παλιού οδοστρώματος. Η νεοελληνική αδιαφορία στο μεγαλείο της λοιπόν και σίγουρα έχει κάθε λόγο να είναι θυμωμένος ο αρμόδιος αντιδήμαρχος τεχνικών κ. Στάθης Λογδανίδης που επιβλέπει συνεχώς τις εργασίες. Όπως μας δήλωσε το οδόστρωμα θα δοθεί στην κυκλοφορία την Πέμπτη. 

1 σχόλιο:

  1. Ρωτήστε κύριε Ελευθεριάδη τον Αντιδήμαρχο κ. Λογδανιδη πότε θα παραδοθεί στην κυκλοφορία και η οδός Άγιου Αθανασίου που είναι κλειστή εδώ και 3 εβδομάδες (υποτίθεται ότι θα παραδιδόταν σε 25 ημέρες)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές