Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Τα εύσημα για την Διεύθυνση Αστυνομίας Ημαθίας

Ιδιαίτερα σημαντικές είναι οι επιτυχίες των στελεχών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ημαθίας στην καταπολέμηση της μάστιγας των ναρκωτικών, ειδικά δε της ινδικής κάνναβης, η καλλιέργεια και η εμπορία της οποίας, από νέα..."φυντάνια" που δεν απασχόλησαν έως τώρα τις αστυνομικές αρχές,
γιγαντώνεται! Η σύλληψη των κακοποιών που καλλιεργούσαν 11 κιλά κάνναβης στην Αλεξάνδρεια, αλλά και η καθημερινή δράση όλων των αστυνομικών ομάδων, από την ΔΙΑΣ και την Ασφάλεια, έως την ΟΠΚΕ. αποτελούν εχέγγυο ασφάλειας για την καθημερινότητα των πολιτών. Αποδίδουμε λοιπόν τα εύσημα σε όλους τους άνδρες και τις γυναίκες της Διεύθυνσης Αστυνομίας της Περιφερειακής μας Ενότητας. Από τον Αστυνομικό Διευθυντή κ.Σιμούλη, μέχρι και τον τελευταίο αστυφύλακα, που επιχειρούν με "κουτσουρεμένους" μισθούς και με μη ικανοποιητική, υλικοτεχνική υποδομή. Διαθέτοντας όμως ένα απαράμιλλο "όπλο". Το  ελληνικό φιλότιμο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...