Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

Τιμή από την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας στον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών και Δοτών Μυελού των Οστών Χαρίεσσας

Τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών και Δοτών Μυελού των Οστών Χαρίεσσας "Ο Άγιος Λουκάς", δια του δραστήριου προέδρου του Λευτέρη Παμπουχίδη, τίμησε η Περιφερειακή Ένωση  Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, σε ειδική συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Κυριακή, παρουσία του Περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα. Μεγάλη η τιμή, αλλά και μεγάλη η
προσφορά του Συλλόγου. Σίγουρα αξίζουν συγχαρητήρια στον πρόεδρο της ΠΕΔ ΚΜ Λάζαρο Κυρίζογλου για αυτή του την πρωτοβουλία, αφού ο Λευτέρης Παμπουχίδης και οι συνεργάτες του δίνουν ζωή σε πάσχοντες συνανθρώπους μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευρωπαϊκό έργο HUP Hackathon: Η EduQuest στη Σλοβενία για τη Νάουσα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε στη Σλοβενία η πρώτη διεθνής συνάντηση του Ευρωπαϊκού έργου HUP Hackathon, στο οποίο συμμετέχει η EduQuest από τη Ν...