Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017

Σεμινάριο από τον Φούρνο Θανασούλη για την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών από το προσωπικό του

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο με θέμα «Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών» που διοργάνωσε ο Φούρνος Θανασούλη για το προσωπικό του, την Κυριακή 10/9/17, στην φιλόξενη σάλα του ξενοδοχείου Παλαιά Πόλη. Ομιλητής ήταν ο κ. Γιάννης Τζαβλόπουλος, σύμβουλος
επιχειρήσεων, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας UPGRADE. Στο πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο, οι εργαζόμενοι στον φούρνο θανασούλη είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν τις παραμέτρους της αναβάθμισης των υπηρεσιών που παρέχει η επιχείρηση στους πελάτες της.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου