Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Πότε η κυβέρνηση θα λύσει τον "γόρδιο δεσμό" της ΕΝΚΛΩ;

Συγκέντρωση την ερχόμενη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου πραγματοποιούν σε ξενοδοχείο των Αθηνών οι εργαζόμενοι της ΕΝΚΛΩ, οι οποίοι ζητούν την αντικατάσταση της συνδίκου πτώχευσης της, πάλαι ποτέ κραταιάς κλωστοϋφαντουργικής "δυναστείας" των
Λαναράδων. Επικοινώντας με στελέχη της εταιρείας, που αγωνιούν για το μέλλον τους, μετά την εξεύρεση του επενδυτικού fund, που πίσω του έναν μεγάλο όμιλο στον χώρο εμπορίας αυτοκινήτων, μας τονίστηκε η σημαντική βοήθεια που παρέχει η βουλευτής Ημαθίας κα. Φρόσω Καρασαρλίδου, για την επίλυση αυτού του γραφειοκρατικού τέλματος. Επί της ουσίας. Οφείλει η κυβέρνηση να λύσει άμεσα αυτόν τον "γόρδιο δεσμό" που παρατηρείται στην πώληση των εργοστασίων στον επενδυτή. Η μιζέρια της γραφειοκρατίας πρέπει να τελειώσει άμεσα, αλλιώς θα καταλήξουμε σε ένα ακόμη... "Ελληνικό"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...