Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Η δικιά μας Βαγγελιώ Καράμπελα...on air στο ράδιο Θεσσαλονίκη για την "Γραμμένη"

Μου αρέσει εξαιρετικά το ραδιόφωνο, η καλή μουσική και κυρίως η παρέα στον αέρα. Καθημερινή μου επιλογή το "Ράδιο Θεσσαλονίκη". Το πρωί σήμερα, κατηφορίζοντας για...Βέργια, άκουσα μια γνώριμη φωνή να καλεί τον Στέφανο Διαμαντόπουλο να έρθει να
γνωρίσει από κοντά την κατασκήνωση της "Γραμμένης" στα 1.014 μέτρα πάνω από την θάλασσα. Η δικιά μας Βαγγελιώ Καράμπελα πάντα πρόθυμη πρέσβειρα της πόλης που γεννήθηκε και μεγάλωσε. Προσωπικά την ευχαριστώ πολύ για αυτή την τηλεφωνική όαση που μου προσέφερε, στηρίζοντας την πόλη της.  Βαγγελιώ αν και ξέρω ότι δεν σου αρέσει η εξουσία, αλλά το καλό των συνανθρώπων σου, η υπόσχεση μου είναι ότι αν κατέβεις υποψήφια δημοτική σύμβουλος, σε όποιον συνδυασμό και το εννοώ, θα κάνω αγώνα για σένα. Την καληνύχτα μου στην παρέα σου, εκεί στην...υπερδροσερή κατασκήνωση μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου