Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Η βλάστηση...έπνιξε το STOP στην επικίνδυνη διασταύρωση της "Βάλιας" στη Νάουσα

Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η επισήμανση του φίλου Βασίλη Μπάτση για την πινακίδα STOP στην έξοδο της οδού που οδηγεί στην επικίνδυνη διασταύρωση της "Βάλιας" με την "Πυροσβεστική". Η βλάστηση το έχει...
πνίξει, με αποτέλεσμα να μην είναι ορατό στους οδηγούς, με ότι αυτό συνεπάγεται στην οδική ασφάλεια. Καλό θα είναι ο δήμος να παρέμβει άμεσα. καθαρίζοντας τα κλαδιά.



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...