Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Έως πότε;

Το φαινόμενο καθημερινό με τα διπλοπαρκαρίσματα και την κατάληψη του χώρου φορτοεκφόρτωσης  στην Ζαφειράκη, ειδικά Σάββατο πρωί. Η
λογική των "πέντε λεπτών" επικρατεί χωρίς τιμωρία στη νεοελληνική πραγματικότητα. Το ζήτημα είναι ότι σε άλλη χώρα της ΕΕ, το πρόστιμο θα ήταν τσουχτερό και άμεσο. Σε εμάς εδώ έως πότε θα συνεχίζεται η ομερτά "αρχόντων" και "αρχόμενων";

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θέση Εργασίας στο Τμήμα Marketing του Κέντρου Εκπαίδευσης «Ναουμίδου»

Το Κέντρο Εκπαίδευσης «Ναουμ ίδου» αναζητά συνεργάτη για την στελέχωση του τμήματος Marketing του Κέντρου.   Οι αρμοδιότητες του συνεργάτη...