Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017

Και το όσκαρ του Selfie Game πάει...Νάουσα!

Στη Νάουσα βρέθηκε για γυρίσματα, πριν από λίγες μέρες, η εκπομπή selfie game της ΕΡΤ, την οποία συμπαρουσιάζει ο εξαιρετικός, νεαρός, συνάδελφος Νίκος Πιτάνιος, που κατάγεται από την...συμπρωτεύουσα της Ημαθίας. Στη φωτογραφία μας με το...σελφοεπιτελείο του, που σίγουρα διεκδικεί το όσκαρ του παιχνιδιού!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...