Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Επιχείρηση ανεύρεσης δυο νεαρών που χάθηκαν στο μονοπάτι "Άγιο Πνεύμα-Υπαπαντή" από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Νάουσας

Σε εξέλιξη βρίσκεται  αυτή την ώρα  επιχείρηση ανεύρεσης δυο νεαρών που χάθηκαν, όταν επιχείρησαν να κατέβουν από το δύσβατο μονοπάτι "Άγιο Πνεύμα-Υπαπαντή". Οι νεαροί ειδοποίησαν
την ΕΛ.ΑΣ και την ΠΥΝ. Άμεσα ξεκίνησε  η διαδικασία αναζήτησης τους από πλήρωμα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Νάουσας, με επικεφαλής τον διοικητή τους Αντιπύραρχο κ. Παλαμούτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...