Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Η αντίσταση του Παναγιώτη Γκυρίνη στον λαϊκισμό!

Οι γνωστές σκηνές απείρου κομματικού κάλλους εκτυλίχθηκαν το βράδυ της Δευτέρας 26 Ιουνίου στο δημοτικό συμβούλιο Aλεξάνδρειας. Kατ΄αρχήν οφείλω να δώσω, για μια ακόμη φορά, συγχαρητήρια στην δημοτική αρχή του Παναγιώτη Γκυρίνη, για την ζωντανή μετάδοση της συνεδρίασης μέσω του επίσημου καναλιού του δήμου της Αλεξάνδρειας. Αντίστοιχες πρωτοβουλίες που θα έδιναν την
δυνατότητα στους πολίτες να δουν, σε πραγματικό χρόνο, τα όσα διαδραματίζονται στα δημοτικά συμβούλια, δεν είδαμε ακόμη σε Βέροια και Νάουσα. Και επίσης να συγχαρώ τόσο τον δήμαρχο, όσο και το νέο πρόεδρο του σώματος Δημήτρη Ράπτη που δεν επέτρεψαν τις "κραυγές", σε ένα τόσο δύσκολο θέμα, όπως αυτό των συμβασιούχων καθαριότητας. Το πρόβλημα οφείλει να λύσει η κυβέρνηση, η οποία και το δημιούργησε, κατά παράβαση του συντάγματος και όχι ο Παναγιώτης Γκυρίνης και ο κάθε δήμαρχος της χώρας.Η "Πολλάκεια" λογική περί "αντιστάσεως" στις αποφάσεις της δικαιοσύνης και παράνομη είναι και επικίνδυνη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

O διευθυντής της "δευτεροβάθμιας" , Σάκης Αλατζόγλου, για την έκδοση των αποτελεσμάτων των "πανελλαδικών"

  Αγαπητοί μαθητές και αγαπητές μαθήτριες, Σήμερα, ημέρα έκδοσης των αποτελεσμάτων, θα λάβετε στο κινητό σας ένα από αυτά που θεωρούνται «ση...