Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

Τηλεοπτικά...απομνημονεύματα διάρκειας 30 ωρών του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, στον Αλέξη Παπαχελά

Συνέντευξη διάρκειας....τριάντα ωρών, με τα γυρίσματα να κρατούν 6 μήνες, παραχώρησε, μια δεκαετία πριν, ο εκλιπών τέως πρωθυπουργός και πρόεδρος της ΝΔ Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, στον Αλέξη Παπαχελά και τον ΣΚΑΙ. Στο πρώτο μέρος που προβλήθηκε το βράδυ της Τετάρτης 31ης Μαΐου, ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης είπε ότι "έβλεπε την χούντα να έρχεται", δεν υπολόγιζε ποτέ το πολιτικό κόστος και δεν υποσχέθηκε τίποτε στον λαό,"Η κυβέρνηση αυτή ήμουν εγώ, μπορώ να το πω, η πραγματικότητα είναι αυτή, οι υπουργοί δεν λειτουργούσαν μόνοι τους, κανένας υπουργός, οι
πρωτοβουλίες ήταν 100% δικές μου. Εγώ τουλάχιστον κυβερνούσα διαφορετικά απ ότι τώρα κυβερνάται ο τόπος" συνέχισε, ενώ αναφέρθηκε στην "παλιά καρμανλική πτέρυγα, η παλιά ελληνική δεξιά η οποία δεν συμφωνούσε τουλάχιστον στην έκταση και τους ρυθμούς που εγώ ήθελα" για τις μεταρρυθμίσεις που ήθελε να επιβάλλει. Με ενδιαφέρον αναμένουμε τις επόμενες εκπομπές, ειδικά για την περίοδο 1961-1963 με τον ίδιο να βρίσκεται στο κόμμα του Γεωργίου Παπανδρέου, ο οποίος είχε κηρύξει τον περίφημο "ανένδοτο", ενάντια στην κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Καραμανλή, που αναγκάστηκε, μετά την δολοφονία Λαμπράκη, να παραιτηθεί από την πρωθυπουργία, συγκρουόμενος με τα "ανάκτορα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου