Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Συνεκπαίδευση της 1ης Ταξιαρχίας Καταδρομών-Αλεξιπτωτιστών με ομολόγους τους καταδρομείς των ΗΠΑ

Άριστο υπήρξε το επίπεδο της επιχειρησιακής ετοιμότητας της 1ης Ταξιαρχίας Καταδρομών-Αλεξιπτωτιστών , που υπάγεται στην 1η Μεραρχία Πεζικού, με την αντίστοιχη 173η αερομεταφερόμενη αερομεταφερόμενη ταξιαρχία των ΗΠΑ στο πλαίσιο της άσκησης "BAYONET MINOTAUR - 2017", που διεξήχθη σε περιοχές της Β. Ελλάδας, στα πλαίσια συνεργασίας των δύο χωρών. Την άσκηση, που
περατώθηκε την περασμένη Παρασκευή 26η Μαΐου, παρακολούθησε ένας παλιός μας γνώριμος, ο πρώην διοικητής της Μεραρχίας μας, νυν επιτελάρχης του ΓΕΣ, Αντιστράτηγος Νομικός Αντώνης. Η ΙΜΠ αποτελεί ισχυρή αποτρεπτική δύναμη κρούσης και ταχείας αντίδρασης σε κάθε εξωτερική επιβουλή και η επιχειρησιακή της ετοιμότητα είναι σε υψηλά επίπεδα.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...