Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Οι καλύτερες εντυπώσεις για την περιοχή μας από τον Γιώργο Γιακουμάκη

Τις καλύτερες εντυπώσεις για την περιοχή μας αποκόμισε ο διευθυντής του γραφείου τύπου του προέδρου της ΝΔ  Γιώργος Γιακουμάκης, τον οποίο βλέπουμε στα αριστερά της φωτογραφίας μας, στο γεύμα που παρέθεσε ο δήμαρχος Νάουσας την περασμένη Κυριακή, έχοντας στο
πλευρό του τον βουλευτή μας Απόστολο Βεσυρόπουλο, για τον οποίο ο κ. Γιακουμάκης εκφράστηκε ιδιαίτερα θετικά για την επιστημονική του κατάρτιση στον χώρο της οικονομίας και τον πρόεδρο της τοπικής της ΝΔ Σταύρο Ζάχο, ο οποίος βιώνει την καθημερινότητα, μέσα από την καθημερινή του μάχη στον ιδιωτικό τομέα. Δείτε στο video τα όσα δήλωσε ο ίδιος στο δημαρχείο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές