Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

"Στην υγειά μας ρε παιδιά" από την δική μας Μαίρη Δούτση!

Μια εξαιρετική φωνή, αυτή της δικής μας Μαίρης Δούτση, θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν χιλιάδες τηλεθεατές σήμερα Σάββατο βράδυ, στην εκπομπή του
Σπύρου Παπαδόπουλο "Στην υγεία μας ρε παιδιά". Συγχαρητήρια στη Μαίρη, που πέραν από εξαιρετική τραγουδίστρια είναι και καλό παιδί και κάνει περήφανη όλη τη Νάουσα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...