Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Θα΄ναι σαν να μπαίνει η άνοιξη!

Μύρισε άνοιξη τις τελευταίες μέρες με την άνοδο της θερμοκρασίας και τον ζωοδότη ήλιο να ζεσταίνει σώματα και κυρίως καρδιές! Mπορεί ο καιρός να μας τα χαλάσει το τελευταίο τριήμερο των αποκριών, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο κουτσοφλέβαρος μπορεί να αντισταθεί. Τρανό
παράδειγμα τα λουλούδια που φύτεψε ο δήμος Βέροιας, στο παρτέρι της Μητροπόλεως, τα οποία συνταιριάζουν με την Decumanus Maximus, την αυτοκρατορική Εγνατία Οδό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι " Σελίδες που...χόρεψαν" στο θερινό θέατρο της Νάουσας

 Στο κατάμεστο Θερινό Δημοτικό Θέατρο Νάουσας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 η ετήσια παράσταση με τίτλο