Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

Σκυλίσια,χειμερινή...ραστώνη!

Μετά από πολλές μέρες βγήκε ο ήλιος στη Βέροια, μαλακώνοντας, έστω και ελάχιστα, το κρύο που επέφεραν η...Αριάδνη και ο Βίκτωρ! Την ζωοδότη ζεστασιά του απόλαυσε στο
πεζόδρομο της Ιπποκράτους και η σκυλίτσα της φωτογραφίας μας, η οποία αφέθηκε εις τις αγκάλες του Μορφέα, μιας ραστώνης που ήταν όμως χειμερινή! Ας ελπίσουμε ότι οι Αλκυονίδες ημέρες είναι κοντά για ζώα και ανθρώπους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές