Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Στο αρχαιολογικό μουσείο, ειδικό σχολείο και 8ο δημοτικό Βέροιας

Το Ειδικό Σχολείο Βέροιας και το 8ο Δημοτικό Σχολείο υλοποιούν για δεύτερη χρονιά, Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης σε κοινωνικές δεξιότητες με ομάδα πέντε μαθητών του Ειδικού σχολείου και την ΣΤ1 τάξη του 8ου Δημοτικού σχολείου.
   Το πρόγραμμα περιλαμβάνει βιωματικές,  εκπαιδευτικές- ψυχοκοινωνικές δραστηριότητες μέσα στη τάξη αλλά και οργανωμένες εξωτερικές  κοινωνικές και πολιτιστικές δράσεις. Υπεύθυνοι  του Προγράμματος που είναι ενταγμένο και στα Προγράμματα Αγωγής Υγείας είναι από το Ειδικό
Σχολείο  η κ. Οικονομίδου  Ε. (Κοινωνική Λειτουργός)  και η Ζιακάκη  Μ. (Ψυχολόγος) ενώ από το 8ο Δ.Σ. είναι ο κ. Λαζόπουλος Μ. (εκπαιδευτικός) και η Πολυζοπούλου Π.  (εκπαιδευτικός  ΕΑΕ).
   Οι στόχοι του Προγράμματος μέσα από συμπεριληπτικές τακτικές είναι η δημιουργική συνύπαρξη, συνεργασία και συνεκπαίδευση των μαθητών της ειδικής και τυπικής Αγωγής για την καλλιέργεια αποδεκτών στάσεων και συμπεριφορών στη διαφορετικότητα, με αποδοχή, αλληλεπίδραση και αλληλοϋποστήριξη.
Στα πλαίσια αυτών των δράσεων όπου προηγήθηκαν, η από κοινού επίσκεψη στη Δ. Βιβλιοθήκη Βέροιας , η ξεχωριστή συνεργασία στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή και οι βιωματικές δράσεις στη τάξη, υλοποιήσαμε την επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Βέροιας στις  27 /1 /2017.
   Οι μαθητές του δύο σχολείων χέρι- χέρι, περπάτησαν μαζί και επισκέφτηκαν το Μουσείο της πόλης μας, όπου παρακολούθησαν και συμμετείχαν με πολύ ενδιαφέρον στις εκπαιδευτικές μουσειοπαιδαγωγικές δράσεις του Προγράμματος «Η Μέδουσα» με υπεύθυνη την κ. Παπαργυρούδη Φ.
Η συνύπαρξη και η συνεκπαίδευση των μαθητών μας ήταν απόλυτα θετική  και δημιουργική, με πολλά οφέλη και για τις δύο πλευρές, κυρίως όμως γιατί έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές του Ειδικού σχολείου  να εναρμονιστούν και να αλληλεπιδράσουν με τους υπόλοιπους μαθητές, συμμετέχοντας ισότιμα και αποκομίζοντας θετικές εμπειρίες κοινωνική συναλλαγής και προσαρμογής.
Ευχαριστούμε θερμά για την συμβολή της στη προσπάθεια μας την κ. Παπαργυρούδη Φ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου