Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Στο γεύμα του γηροκομείου της Νάουσας ο Νίκος Κουτσογιάννης

Στο γεύμα αγάπης που παρέθεσε η διοίκηση του Γηροκομείου Νάουσας βρέθηκε σήμερα Σάββατο, παραμονή Πρωτοχρονιάς, ο δήμαρχος Νάουσας κ. Νίκος Κουτσογιάννης, με συνεργάτες του. Το φλουρί της βασιλόπιτας που έκοψε ο δήμαρχος βρέθηκε στο κομμάτι των τροφίμων αυτού του μοναδικού ιδρύματος, που
προσφέρει απλόχερα αγάπη και θαλπωρή στους απόμαχους της ζωής και οφείλουμε να βοηθήσουμε όλοι μας στο να σταθεί οικονομικά, σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Ευχές στην διοίκηση, την Αλέκα, το προσωπικό και φυσικά σε όλους τους τροφίμους (ειδικά στον φίλο μου τον Βασίλη Κόκκινο!) το 2017 να είναι έτος αγάπης και αλληλεγγύης.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...