Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Ο ΠΑΟΚ βράβευσε τον δικό μας Θωμά Σίγγα.Video

Μια μεγάλη δόξα του ΠΑΟΚ, το Ναουσαίο παίκτη του Θωμά Σίγγα, βράβευσε η ΠΑΕ, λίγο πριν από τον  αγώνα πρωταθλήματος με τον Ατρόμητο. Ο Μάκης Σίγγας που ξεκίνησε από
τα σπλάχνα του ΦΑΣ Νάουσα, έπαιξε από το 1978 έως το 1988 στον "Δικέφαλο του Βορρά", πετυχαίνοντας 17 τέρματα στις 191 συμμετοχές του. Ευχές στον Μάκη να είναι πάντα γερός και ευτυχισμένος στη ζωή του.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...