Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

Μια...επίκαιρη συνάντηση στην "Ελιά"

Η συνάντηση πραγματικά...επίκαιρη και έλαβε χώρα στην "Ελιά" λίγο μετά το πέρας της παρουσίασης του βιβλίου του Θόδωρου Καράογλου. Ο δήμαρχος Νάουσας κ. Νίκος Κουτσογιάννης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον κ.Ορέστη Σιδηρόπουλο, συνταξιούχο γιατρό ( μόνο με καλά
λόγια εκφράζονται οι παλιοί Ναουσαίοι για το έργο που προσέφερε στους ανθρώπους της πόλης, τις περισσότερες φορές χωρίς χρήματα!) πρώην αντινομάρχη του Γιάννη Σπάρτση, λογοτέχνη-συγγραφέα και αρθρογράφο του "Λαού". Ευχές στον αγαπητό μου... "παππού" να είναι γερός για άλλα 100 χρόνια ακόμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για το... ψυγείο ρε γ@μ@τω

 Είπαμε ο Άκης Βασιλείου είναι η κορυφή της πάλης αλλά και της άρσης βαρών, συμμετέχοντας στο wrestling στις ΗΠΑ. Στην