Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

ΝΕΟ! Παράταση έως 31 Οκτωβρίου για ρύθμιση οφειλών στην ΔΕΗ. Το λογιστικό γραφείο-ΙΚΕΠ της Δώρας Μπαλτατζίδου σας ενημερώνει

Με απόφαση του Δ.Σ της ΔΕΗ, παρατείνεται η ρύθμιση των 36 δόσεων χωρίς προκαταβολή έως τις 31 Οκτωβρίου 2016. Επιπλέον δίνεται η δυνατότητα ένταξης στη ρύθμιση σε όσους την ζητήσουν όχι αυτοβούλως αλλά μετά από
διακοπή της ηλεκτροδότησης λόγω χρέους, με μοναδική προϋπόθεση να μην έχουν προβεί σε αυθαίρετη επανασύνδεση προκαταβάλλοντας το 15% της οφειλής και εξόφληση του υπολοίπου σε 12 δόσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...