Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Tέλος του έτους η παράδοση του τμήματος ΣΣΝ-Πατρίδα. Από τον κόμβο των Μονοσπίτων μόνο τα αυτοκίνητα

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες στο τμήμα ΣΣΝ-Πατρίδα. Όπως μας πληροφόρησε ο υπεύθυνος μηχανικός του έργου κ. Θωμάς Ίτσιος όταν το τμήμα του καθέτου άξονα Εγνατία-ΕΟ Θεσσαλονίκης-Έδεσσας δοθεί στην κυκλοφορία, τα αυτοκίνητα θα
εισέρχονται και θα εξέρχονται σε αυτό από τον κόμβο των Μονοσπίτων, ενώ τα φορτηγά υποχρεωτικά θα μπαίνουν από την παράκαμψη που εξυπηρετεί σήμερα την κυκλοφορία, στον κόμβο της Στενημάχου "ξύλινο σπίτι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...