Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

Τα παράπονα προς τον δήμο των περιοίκων του πάρκου στην οδό Μακεδονίας της Νάουσας

Τα παράπονα τους προς την δημοτική αρχή Νάουσας μας μετέφεραν οι περίοικοι του πάρκου της οδού Μακεδονίας στη Νάουσα, στην περιοχή των παλιών εργατικών κατοικιών. Όπως μας είπαν αναγκάστηκαν να πληρώσουν...ρεφενέ από την τσέπη τους για να καθαριστεί το πάρκο, το οποίο
μάλιστα ποτίζεται από παροχή γείτονα, αφού δεν έχει αντίστοιχη δημοτική! Σε ερώτημα που έθεσαν προς τους αρμοδίους πήραν την απάντηση ότι ο δήμος δεν έχει προσωπικό. Μεταφέρουμε τα όσα μας είπαν προς τον δημοτική αρχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεισμός 7.5 Ρίχτερ ισοπέδωσε το Καράκας της Βενεζουέλας. Φόβος για χιλιάδες νεκρούς

  Με έναν προορισμό 7.2 Ρίχτερ σε μικρό εστιακό βάθος των 10 χιλιομέτρων και λίγα λεπτά