Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

Σο παρχάρ του Βερμίου, στα "Μεγαρευμιώτικα"

 Θέα εκπληκτική, τοπίο που θυμίζει τα παρχάρια του Πόντου, στην κορυφή του Βερμίου. Οι καλύβες στα "Μεγαρευμιώτικα", όπου ανέβαιναν οι Ροδοχωρίτες τα καλοκαίρια με τα γελάδια τους, βιώνοντας την
ίδια φύση και βιγλίζοντας στον ορίζοντα τις αλησμόνητες πατρίδες. Οι φωτογραφίες είναι του καλού φίλου Αντώνη Σκεντερίδη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι " Σελίδες που...χόρεψαν" στο θερινό θέατρο της Νάουσας

 Στο κατάμεστο Θερινό Δημοτικό Θέατρο Νάουσας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 η ετήσια παράσταση με τίτλο