Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Στη Νάουσα της...καφρίλας! Ξαναγέμισε σκουπίδια το "μπαλκόνι" του πάρκου

 Στη Νάουσα της καφρίλας, το σπορ των σκουπιδιών στο πρανές του πάρκου της, είναι διαχρονικό. Τι κι αν καθάρισαν τον χώρο για το Ολοκαύτωμα ο δήμαρχος και οι συνεργάτες του. Τον ξαναγέμισαν οι
άθλιοι "γνωστοί- άγνωστοι" που λυμαίνονται τον χώρο τα βράδια. Η μόνη λύση είναι η περιφρούρηση του χώρου μέσω εταιρείας security, ώστε να πληρώσουν τσουχτερά πρόστιμα οι συγκεκριμένοι...άθλιοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...