Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

24ωρη απεργία των εργαζομένων στα σούπερ μάρκετ Καρυπίδη

24ωρη απεργία πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στα σούπερ μάρκετ Καρυπίδη (πρώην Αρβανιτίδη) την Πέμπτη 1η Σεπτεμβρίου. Οι εργαζόμενοι απαιτούν την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων μας,την διασφάλιση των θέσεων
εργασίας και την πλήρη ενημέρωση σχετικά με το μέλλον της επιχείρησης και των εργαζομένων. Σε σχετική ανακοίνωση τους το εργασιακό σωματείο αναφέρει ότι η επιχείρηση χρωστά στο προσωπικό 7 μισθούς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...