Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Το νέο ΕΣΠΑ στην Κεντρική Μακεδονία, ύψος 1,2 δις ευρώ, παρουσιάζει σήμερα Πέμπτη στους φορείς της Ημαθίας ο Απόστολος Τζιτζικώστας

Τη νέα προγραμματική περίοδο του ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας, μέσω του ΣΕΣ (νέο ΕΣΠΑ) 2014-2020, παρουσιάζει σήμερα στη μια το μεσημέρι, στο Επιμελητήριο Ημαθίας, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας. Οι πόροι του ΠΕΠ ανέρχονται στα 965 εκατομμύρια ευρώ, και
στοχεύουν στην κατεύθυνση της ανάδειξης της Περιφέρειας Κεντρική Μακεδονίας, σε δυναμικό ανταγωνιστικό πόλο διεθνούς εμβέλειας. Πρόσθετοι πόροι 219,9 εκατομμύρια ευρώ, έχουν εκχωρηθεί στην Περιφέρεια από το Ταμείο Συνοχής για έργα Περιβάλλοντος, ενώ αναμένεται και η εκχώρηση πόρων ύψους 250 εκατομμυρίων ευρώ από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...