Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Νίκος Δεληπρίμης. Το μήλο έπεσε κάτω από τον...παππού Μανώλη Βαλσαμίδη !


Την πτυχιακή του εργασία παρουσίασε ο Νίκος Δεληπρίμης, επαγγελματίας του βόλεϊ, που έπαιξε και στον Ολυμπιακό Πειραιά. Δίκαια ο παππούς του Μανώλης Βαλσαμίδης καμάρωσε τον εγγονό του να παίρνει το πτυχίο της γυμναστικής ακαδημίας με ειδικότητα στο βόλεϊ. Από εμάς μακάρι να σε ξεπεράσει δάσκαλε και
να τον χαίρεσαι, όπως και τον άλλο εγγονό σου τον Μανώλη και την κόρη σου Βάσω. Και μακάρι να σε κάνει και...Ολυμπιακό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...