Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Το μοναστήρι του Προδρόμου Νάουσας το 1948!

Μια εξαιρετική φωτογραφία δημοσίευσε ο Αντώνης Καραφούσιας. Έχει ληφθεί λίγο έξω από το Μοναστήρι του Προδρόμου Νάουσας, στον δρόμο για το Γιαννακοχώρι σε μια
ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για την περιοχή, λόγω του εμφυλίου, το 1948, με τις δυο κυρίες να φωτογραφίζονται με φόντο το καθολικό του Προδρόμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές