Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

Η νεοναουσαίικη αθλιότητα στο μεγαλείο της. Έκαναν τον κάδο ανακύκλωσης φαρμάκων σκουπιδαριό!

Αυτό το σκηνικό του "μεγαλείου" της νεοναουσαίικης αθλιότητας αντιμετωπίσαμε σήμερα πρωί της Κυριακής έξω από το φαρμακείο της φίλης Σοφίας Κατή, στη Ζαφειράκη. Το κυτίο ανακύκλωσης φαρμάκων, υπέστη την βαρβαρότητα των κυρίων και κυριών, λίγο μετά την εκκλησία προφανώς, αφού οι
εν λόγω νεοναουσαίοι έκριναν ότι έπρεπε να παρατήσουν τα "αποφάγια" από τα κόλυβα και τα βαπτίσια πάνω του. Αυτό φυσικά δεν είναι το χειρότερο, αφού υπάρχουν πολλά παραδείγματα που άνοιξαν τον κάδο και πέταξαν μέσα τα σκουπίδια. Δεν υπάρχει γιατρειά στη βλακεία τελικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...