Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Δικαιωματικά ονομάστηκε ο καρτσούνος της Βέτας στις "Νέες Εργατικές"

Πάντα φιλόξενη και χαμογελαστή η φίλη Βέτα Λίγγου, η οποία αποτελεί την ψυχή του συλλόγου στις "Νέες Εργατικές" συμβάλλει τα μέγιστα στις εκδηλώσεις για το άναμμα του καρτσούνου. Δικαιωματικά λοιπόν τον ονομάζουμε ως "καρτσούνο της Βέτας". Στη
φωτογραφία μας με τον δήμαρχο Νάουσας κ.Κουτσογιάννη, τον αντιδήμαρχο κ. Μάντσιο και τους δημοτικούς συμβούλους κα Αθηνά Μαλάκη και Βασίλη Τζουβάρα. Δεν ξεχνάμε φυσικά και τον επίτιμο πρόεδρο του συλλόγου, τον αγαπητό Γρηγόρη Αντιφάκο! Χρόνια πολλά σε  όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκίνησε το πρόγραμμα πισίνας των Δομών της Μέριμνας Ατόμων με Αυτισμό (Μ.Α.μ.Α.) και του Κέντρου Υποστήριξης για τον Αυτισμό.

 Σήμερα πραγματοποιήθηκε η πρώτη ημέρα του προγράμματος πισίνας για τους ωφελούμενους του πρωινού τμήματος του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Μ.Α.μ.Α. 2 και του ...