Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Ποιος "γαλαζοαίματος" έπινε καφέ στη Βέροια την περασμένη Κυριακή;

Η είδηση είναι απόλυτα επιβεβαιωμένη. "Γαλαζοαίματος" έπινε τον καφέ του το πρωί της περασμένης Κυριακής σε καφέ της Βέροιας, έχοντας στο πλευρό του γνωστό κοσμικό Βεροιώτη, που έχει καλές σχέσεις με την τέως βασιλική οικογένεια. Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι ήταν ο
Νικόλαος, δευτερότοκος γιος του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου για τον οποίο ακούγεται ότι ετοιμάζεται να ιδρύσει κόμμα!










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...