Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Η ναουσαίικη...παροικία του "μπλόκου" της Κουλούρας!

Δυναμική και πολυπληθής ήταν η συμμετοχή των Ναουσαίων αγροτών, αλλά και αυτοδιοικητικών ταγών, στο "μπλόκο" της Κουλούρας. Ο αντιπεριφερειάρχης Κώστας Καλαϊτζίδης, ο δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης, η αντιδήμαρχος Χρύσα Πασχούλα, ο
δημοτικός σύμβουλος Παύλος Αδαμίδης, ο πρόεδρος του ΑΣΝ Κώστας Ταμπακιάρης, ο πρόεδρος του ΑΣΕΠΟΠ Αντώνης Πασχούλας, μέλη των δ.σ των δυο συνεταιρισμών και αρκετοί.... "αγρότιδοι", πλαισίωσαν τον πρόεδρο του ενιαίου συλλόγου αγροτών δήμου Νάουσας Μάκη Αντωνιάδη, που είχε μαζί του τον προκάτοχο του,   Δημήτρη Φουντούλη. Πάντα πρωτοπόρα η Νάουσα στις κινητοποιήσεις!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...