Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Ανοίγει τα μουσικά...φτερά της η Αθηνά Πέιου!


Στο μέγαρο μουσικής Θεσσαλονίκης θα βρεθεί την Κυριακή 22 Νοεμβρίου, στις 8 το βράδυ, η...δική μας εξαιρετική τραγουδίστρια, Αθηνά Πέιου, για να συμμετάσχει στη συναυλία που θα πραγματοποιηθεί με τη Συμφωνική Ορχήστρα Νέων, για την ενίσχυση του συλλόγου ΑΕΛΙΑ. Στη συναυλία θα συμμετάσχει η Νίνα Λοτσάρη
ενώ θα παρουσιάσει η Δήμητρα Παπαδοπούλου. Να που ανοίγει τα μουσικά της φτερά η Αθηνά μας, κόρη του φίλου, μουσικού επίσης, Νίκου Πέιου. Της ευχόμαστε τα καλύτερα στην καριέρα της!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...