Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

H ευχή για...καλή σχολική χρονιά του προέδρου και οι άτακτοι μαθητές του!

Καλή...σχολική χρονιά ευχήθηκε στο σώμα του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας ο πρόεδρος του κ.Απόστολος Αποστόλου, στη πρώτη συνεδρίαση της δεύτερης χρονιάς του "Κοινού Τόπου" στην αρχή του δήμου. Τελικά μάλλον οι δημοτικοί σύμβουλοι αποδείχθηκαν...
άτακτοι μαθητές πρόεδρε, αφού δεν έλειψαν οι λεκτικές εντάσεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευρωπαϊκό έργο HUP Hackathon: Η EduQuest στη Σλοβενία για τη Νάουσα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε στη Σλοβενία η πρώτη διεθνής συνάντηση του Ευρωπαϊκού έργου HUP Hackathon, στο οποίο συμμετέχει η EduQuest από τη Ν...