Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Προσλήψεις έξι γιατρών στο Νοσοκομείο Νάουσας το επόμενο δίμηνο ανακοίνωσε η διοικήτρια του Νοσοκομείου Ημαθίας στην Σοφία Γκαγκούση και τον Τypos fm

Προσλήψεις έξι γιατρών για το Νοσοκομείο Νάουσας (παθολόγου, μικροβιολόγου, αναισθησιολόγου, καρδιολόγου, χειρουργού, παιδιάτρου) ανακοίνωσε πριν από λίγο στην Σοφία Γκαγκούση, στην εκπομπή της στον Typos Fm, η διοικήτρια του Νοσοκομείου Ημαθίας κ. Αναστασία Μπούρτσου. Τα
όσα ενδιαφέροντα είπε η κ. διοικήτρια και για τα δυο Νοσοκομεία της Ημαθίας μπορείτε να τα διαβάσετε στο αυριανό φύλλο του "Λαού".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...