Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

ΔΕΥΑΝ: Μην ξοδεύετε άσκοπα νερό καταβρέχοντας τους δρόμους

Ανακοίνωση εξέδωσε η ΔΕΥ Νάουσας, μέσω του προέδρου της κ.Γιάννη Παρθενόπουλου,κάνοντας έκκληση στους καταναλωτές να μην καταναλώνουν άσκοπα νερό αυτή την περίοδο. Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

"Παρακαλούμε μην ξοδεύετε άσκοπα νερό, μην αφήνετε
ανοικτές βρύσες και μην καταβρέχετε συνέχεια τους δρόμους γιατί υπάρχουν περιοχές που έχουν πρόβλημα υδροδότησης. Ειδικά για τις αγροτικές περιοχές, επειδή το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο, σας  υπενθυμίζουμε ό,τι απαγορεύεται να ποτίζετε με το νερό της ύδρευσης".




                                           Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΔΕΥΑΝ 




                                              ΠΑΡΘΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...