Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Πληρωμή δωρόσημου (β΄ τετραμήνου 2015) στους εργατοτεχνίτες οικοδόμους

Στις 21/7 άρχισε από τα υποκαταστήματα-παραρτήματα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ η καταβολή Δωροσήμου του Β' Τετραμήνου του 2015. Η πληρωμή θα γίνει στο χρονικό διάστημα μέχρι 18/8/2015, κατά τις ημερομηνίες 28/7/2015 και 4, 5, 18/8/2015 εντός του πρωινού ωραρίου λειτουργίας των υποκαταστημάτων.



Δικαιολογητικά πληρωμής:


Αστυνομική Ταυτότητα ή Διαβατήριο.

Για τους απογραφέντες μέχρι 3/2/2002 η προσκόμιση ΔΑΤΕ ή Βιβλιάριο Εντολών Ασφάλισης ή Απόσπασμα Λογαριασμού Ασφαλισμένου.

Για τους απογραφέντες από 4/2/2002 και μετά η προσκόμιση της Βεβαίωσης Απογραφής Ασφαλισμένου ή Απόσπασμα Λογαριασμού Ασφαλισμένου.

Το δωρόσημο καταβάλλεται και μέσω τραπεζών σε όσους οικοδόμους εκδήλωσαν επιθυμία και υπέβαλαν την σχετική αίτηση - δήλωση. Ειδικά για τους παραπάνω η κατάθεση του δικαιούμενου ποσού δωροσήμου στον τραπεζικό τους λογαριασμό θα πραγματοποιηθεί την 21/7/2015.



Για περισσότερες πληροφορίες να απευθυνθούν στο υποκατάστημα της περιοχής τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...