Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Το....reunion του νομαρχιακού συμβουλίου Ημαθίας!

Ένα μικρό...reunion του νομαρχιακού συμβουλίου Ημαθίας πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας στον πολυχώρο της Βέτλανς, στη Νάουσα, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του βιβλίου του κ.Μανώλη Βαλσαμίδη "Νάουσα:1906-1922". Ο τέως νομάρχης κ.Ανδρέας Βλαζάκης και οι τέως
αντινομάρχες κ.κ Ορέστης Σιδηρόπουλος, Τάσος Μπίλης και Λάζαρος Τέμμας, δεν...διασταύρωσαν τα ξίφη  τους πλέον, αλλά τίμησαν τον αγαπητό συγγραφέα που συμπληρώνει αισίως τα 22 βιβλία. Να τα κατοστήσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...