Σάββατο 2 Μαΐου 2015

Η ομολογία του ληστού του εν τω Σταυρώ του Κυρίου και ο Σάββας Ξηρός

Το κατά Λουκάν Ευαγγέλιον, κεφάλαιο 23. Η Σταύρωσις του Ιησού, μεταξύ δυο ληστών.

"Και όταν ήρθαν στον τόπο που καλείται “Κρανίο”, εκεί σταύρωσαν αυτόν και τους κακούργους, τον ένα από τα δεξιά, τον άλλο από τα αριστερά του. Και ο Ιησούς έλεγε: «Πατέρα, άφησε σ’ αυτούς, γιατί δεν ξέρουν τι κάνουν». Διαμοιράζονται τότε τα ιμάτιά του μεταξύ τους και έριξαν κλήρους.  Και ο λαός είχε σταθεί και έβλεπε. Τον περιγελούσαν τότε και οι άρχοντες, λέγοντας: «Άλλους έσωσε, ας σώσει τον εαυτό του, αν αυτός είναι ο Χριστός, ο εκλεκτός του Θεού».  Τον ενέπαιξαν τότε και οι στρατιώτες που πλησίαζαν, προσφέροντάς του ξίδι  και λέγοντας: «Αν εσύ είσαι ο βασιλιάς των Ιουδαίων, σώσε τον εαυτό σου». Ήταν μάλιστα και μια επιγραφή από πάνω του: “Ο βασιλιάς των Ιουδαίων είναι αυτός”. Ένας τότε από τους κακούργους που κρεμάστηκαν τον βλαστημούσε, λέγοντας: «Δεν είσαι εσύ ο Χριστός; Σώσε τον εαυτό σου κι εμάς».  Αποκρίθηκε όμως ο άλλος, επιτιμώντας αυτόν, και είπε: «Ούτε το Θεό δε φοβάσαι εσύ, αφού είσαι στην ίδια καταδίκη;  Και εμείς, βέβαια, δίκαια, γιατί απολαμβάνουμε άξια αυτών που πράξαμε. Αυτός, όμως, τίποτα το άτοπο δεν έπραξε».  Και έλεγε: «Κύριε, θυμήσου με, όταν έρθεις στη βασιλεία σου».  Και του είπε ο Ιησούς: «Αλήθεια σου
λέω, σήμερα μαζί μου θα είσαι μέσα στον Παράδεισο».
Φοβερός κακούργος της εποχής του ο σταυρωμένος, εκ δεξιών Του Κυρίου, ληστής. Διέπραξε φόνους, ληστείες και ότι άλλο δεν μπορεί να βάλει στο νου του ο άνθρωπος. Και όμως έγινε ο πρώτος κάτοικος του παραδείσου. Ομολογώντας Χριστό και ζητώντας του να τον θυμηθεί στην Βασιλεία του. Σε αυτό τον Άγιο Ληστή ( τι φοβερή αντίφαση αλήθεια, τι εκπληκτικό νόημα που μόνο στην ιερή μέθεξη της  ορθοδοξίας το βιώνει κανείς!) έχει αφιερώσει Ναό ο σύγχρονος Άγιος των φυλακισμένων, ο πατέρας Γερβάσιος Ραπτόπουλος, την ευχή του οποίου αξιώθηκα να πάρω λίγα χρόνια πριν στον Αη Γιώργη Περιστερεώτα.
Φοβερός κακούργος της εποχής μας ο Σάββας Ξηρός. Δολοφόνησε δεκάδες ανθρώπους.Και πληρώνει από το ανθρώπινο νόμο για τα εγκλήματα του. Με συγκλόνισε όμως η ομολογία πίστεως και το ότι αρνείται να δεθεί με το περίφημο "βραχιολάκι" της Νέας Εποχής, που σε λίγο θα αντικατασταθεί με εμφύτευμα μικροτσιπ στον άνθρωπο. Παραμένοντας στην φυλακή.
"Και έκανε όλους, τους μικρούς και τους μεγάλους, και τους πλουσίους και τους φτωχούς, και τους ελεύθερους και τους δούλους, να πάρουν χάραγμα επάνω στο δεξί τους χέρι ή επάνω στο μέτωπό τους· και να μη μπορεί κανένας να αγοράσει ή να πουλήσει, παρά μονάχα αυτός που έχει το χάραγμα ή το όνομα του θηρίου ή τον αριθμό του ονόματός του” Αποκάλυψη 13:16,17."
Δεν ξέρω αν ο Σάββας Ξηρός μετάνοιωσε για τις πράξεις του. Δεν είναι ούτε πνευματικός του, ούτε έχω δικαίωμα να τον κρίνω.Χειρότερος από πάθη είμαι εγώ.
Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι στην εποχή που ΕΜΕΙΣ  κλήρος και λαός ΔΕΝ αντιστεκόμαστε στη ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, στις κάρτες του πολίτη (σ.σ αλήθεια δεν αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι με πρόσχημα τον φορολογικό έλεγχο παιρνάμε ολοταχώς στην αχρήματη κοινωνία, τώρα με χρεωστικές κάρτες και αύριο με μικροτσιπ, όπου κανείς δεν θα μπορεί να πωλεί ή να αγοράζει χωρίς αυτό, όπως μας λέει ο Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος 2000 χρόνια πριν;) ομολογία πίστεως πράττει ένας καταδικασμένος κακούργος-τρομοκράτης.
Πρώτοι θα μπουν στην Βασιλεία των Ουρανών οι πόρνες και οι τελώνες, μας λέγει ο Κύριος Ιησούς Χριστός,  Ο Υιός του Θεού, Ο Μονογενής, Ο εκ Του Πατρός γεννηθής προ πάντων των αιώνων.
Και όλοι οι μεταμελημένοι, ακόμη και αυτοί που διέπραξαν τα χειρότερα εγκλήματα. Μας το διαβεβαιώνει ο ίδιος στον Σταυρό του Μαρτυρίου Του, βάζοντας τον ληστή ως πρώτο πολίτη του παραδείσου.
Ποιοί δεν θα μπούνε στον παράδεισο; Ποιούς θα εμμέσει ο Κύριος στην Ένδοξη Δευτέρα Παρουσία Του;
Τους σύγχρονους φαρισαίους, τους σύγχρονους Πιλάτους, που στέλνουν στην πείνα, τον πόνο, την αρρώστια, τον θάνατο, τους Έλληνες, τους Σύριους, τον απλό κοσμάκη σε όλες τις ηπείρους της γης. Αναπαυόμενοι στα πλούτη και την εφήμερη δόξα τους. Αυτούς που συναγελάζονται με τους τρανούς της γης, προσκυνώντας γήινους άρχοντες, προδρόμους αντίχριστης βασιλείας.

Θόδωρος Ελευθεριάδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου