Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Ο καιρός γαρ εγγύς! Έρχονται το καλοκαίρι τα γεγονότα

 Γράφει ο πατέρας Στυλιανός:"Με το που πήγα σήμερα στο γραφείο, μου λέει ο  μοναχός π. Γ.: "Τελικά είχες δίκιο". Λέω "Τι εννοείς;". Μου λέει: "Επιβεβαιώνονται αυτά που έλεγες ότι θα γίνουν". "Δηλαδή;", τον ρωτάω. Μου λέει: "Έρχεται πόλεμος". "Χαίρω πολύ", του λέω, "αλλά τι εννοείς, μίλα πιο καθαρά, ποιός σου το είπε;". Μου λέει: "Δεν μπορώ να σου πω". "Ποιός είναι, βρε παιδάκι μου, μήπως κανένας διορατικός σαν τον άγιο Παΐσιο;". Μου λέει:
"Δεν μπορώ να πω ποιος μου το είπε, είδε ένα όραμα, πόλεμος το καλοκαίρι με την τουρκία'. Λέω: "Καλά, εντάξει, εγώ τα λέω από καιρό, όμως ποιος είναι αυτός, στέκει στα σωστά του;". Μου λέει: "Βεβαίως, είναι ένας πολύ αξιοσέβαστος ρασοφόρος, αλλά με όρκισε να μην αποκαλύψω περισσότερα, δεν μπορώ να σου πω ποιος είναι".
Τα γεγονότα είναι κοντά. Η πολιτειακή ανωμαλία και η απόσυρση του διεθνούς κεφαλαίου από την χώρα μας. Ο πόλεμος με την Τουρκία. Η επέμβαση των Ρώσων. «Ό χρόνος αποκαλύψει καί ή πείρα τοις νήφουσι», λέει ό Άγιος Ανδρέας Καισαρείας.Μακάρι στις καρδιές μας να φωλιάσει μετάνοια και συντριβή  και όχι έπαρση και αλαζονεία. Ο καιρός γαρ εγγύς. Δια πρεσβειών της Υπεραγίας Θεοτόκου και πάντων των Αγίων.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου