Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

Γλέντι υπό βροχή για τον "Νταβέλη"!

Το γλέντησαν, παρά τη βροχή, οι χορευτές του "Νταβέλη" μετά το "Σπήλιο", αποδεικνύοντας ότι είναι ...παντός καιρού! Και του χρόνου με υγεία στις Μπούλες τη νύφη, τους
οργανοπαίκτες και τους συγγενείς τους.
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκ νέου πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας ο Ανδρέας Αιδίνης. Η σύνθεση του προεδρείου

  Εκ νέου εξελέγη πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας, στην συνεδρίαση του